قوانین و مقررات

سلام

ژیمینو شاپ برای کسب رضایت حداکثری شما از خرید، مجموعه ای از قوانین و مقررات رو طراحی کرده که براتون شرح میدیم:

عضویت

برای خرید از وب سایت ژیمینو ، عضویت اجباری نیست. اما پیشنهاد میدیم داخل وب سایت ژیمینو ثبت نام کنید تا بتونید خیلی سریع و راحت سفارشتون رو در هر لحظه رهگیری کنید.

ورود به حساب کاربری

برای ورود به حساب کاربری کافیه که شماره تماستون رو در قسمت *وارد شوید * بنویسید، سپس کدی را که از طریق سامانه ی اس ام اس ژیمینو براتون ارسال میشه، وارد کنید.

پرداخت

کلیه ی پرداخت ها در وب سایت ژیمینو از درگاه پرداخت امن زرین پال انجام میشه.

ارسال

سفارش های قشنگتون رو تا 7 روز کاری(پنج شبه و جمعه و ایام تعطیل رسمی جز روز کاری نیست) بعد از ثبت نهایی به اداره ی پست میرسونیم.

هزینه ی ارسال با پست پیشتاز به سراسر ایران 35 هزار تومان هست .

در صورت برگشت خوردن مرسوله به دلیل آدرس ناقص و اشتباه و ... هزینه ی ارسال مجدد با احترام به عهده ی خریدار عزیز هست.

ارسال رایگان

تمام سبد های خریدی که بیش از 500 هزار تومان باشن به صورت رایگان با پست پیشتاز ارسال میشن، این ویژگی به صورت پیشفرض داخل وب سایت ژیمینو قرارداده شده

کافی هست که مجموع سبد خرید شما در هر سفارش بیش از 500 هزار تومان شود تا سیستم به صورت خودکار هزینه ی ارسال را برای شما رایگان در نظر بگیرد.

تضمین سلامت کالا

تمام محصولات ژیمینو قبل از اینکه براتون ارسال بشه توسط تیم ژیمینو چک و کنترل کیفی میشن، پس از سالم بودن محصولی که به دستتون میرسه مطمئن باشید.

مرجوع

کسب رضایت شما مهم ترین اصل برای ژیمینو اسکارف هست. تیم ژیمینو تمام تلاش خودش رو میکنه بدون هیچ نقص و ایرادی سفارش های شما رو به دستتون برسونه، اگر محصولی که دریافت کردید با محصول مورد انتظارتون مغایرت داشت یا به هر دلیلی تمایل به بازگشت محصول رو داشتید، تا 48 ساعت بعد از دریافت بسته ی پستی، در صورتی که اصلا از محصول استفاده نکرده باشید، میتونید با ما از طریق واتساپ در تماس باشید و سپس محصول رو مرجوع و تعویض کنید.(به استثنا محصولات دسته ی اوت لت)

(به هیچ عنوان قبل از گرفتن تاییدیه از همکار های ما محصول رو برگشت نزنید، در صورتی که بدون گرفتن تاییدیه اقدام به برگشت زدن محصول کنید هیچ مسئولیتی متوجه ی ژیمینو اسکارف نیست)

برای هماهنگی میتونید با صفحه ژیمینو در اینستاگرام به آدرس zhimino.shop در ارتباط باشید.

اوت لت

همون طور که میدونید تمام محصولات قبل از اینکه براتون ارسال بشه توسط تیم ژیمینو چک میشن تا از سالم بودن محصولی که به دستتون میرسه خیالمون راحت باشه.

محصولاتی که در دسته ی *اوت لت* قرار میگیرن در واقع محصولاتی هستند که در حین تولید دچار ایراد شدن و از محصولات ارسالی جدا شدن، اکثر این محصولات ایرادات جزئی دارند. ایراداتی مثل : (ایراد چاپی، ایراد پارچه و برش، ایراد دوخت )ما این مجموعه از محصولات رو در دسته ی *اوت لت* برای فروش گذاشتیم و این قول رو بهتون میدیم که ایرادات بزرگ نیستند.

مالکیت و حق انتشار

حق انتشار تمام فعالیت ها، محصولات و طراحی های موجود در این وب سایت متعلق به ژیمینو شاپ بوده و هرگونه کپی برداری یا انتشار آن به صورت کلی و جزئی از هر طریقی ممنوع و غیر اخلاقی بوده و پیگرد قانونی دارد.